دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

در میان من و تو
عاشق عشقم ودیوونه دیوونگیم
بجرم عاشقی از زندگی اخراج شدم
درمیان من وتو فاصله هاست گاه می اندیشم می توانی تو به لبخندی این فاصله را برداری تو توانایی بخشش را داری دست های تو توانایی آن را داردکه مرازندگانی بخشد چشمهای تو به من می بخشد شورعشق ومستی و تو چون مصرع شعری زیبا ، سطر برجسته ای از زندگی من هستی...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, توسط فرهاد عاشق |

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


 

Online User
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');